loading...
دلتنگی من
fatima بازدید : 198 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (1)

خرابم نکن عذابم نده

چرا این همه سردی چی شده

یه حرفی بزن نگاه کن به من

دارم خسته میشم جوابم بده

نذار کم بشم نخواه گم بشم

یا حرفو حدیثای مردم بشم

با احساس موندن به من جون بده

نجاتم از این حال ویروون بده

نذار دق کنم خسته شم بشکنم

ببین چشممو عاشقه این منم

نگو دیرو دوره نگو بی منی

داری با سکوتت منو میشکنی

چیکار کردم اینجوری دلسنگ شدی؟

تو رویای عشقم چه بی رنگ شدی

چی شد بی من از لحظه ها رد شدی

چی شد خوب من اینقده بد شدی؟

نزار ارزوهام هدرشه همین

منم دل دارم میشکنه پس ببین

نزار پای دوستداشتنو خم بشه

نزار حسمون بیش از این کم بشه

از اون صبر ما مونده یک تار مو

بچشمام نگاه کن پراز خواهشه

همه خواهشم از تو ارامشه

تموم........

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مریم در تاریخ 1348/10/11 و 1:29 دقیقه ارسال شده است

vayyyyyyyyyyyyyy gashang bud ehsasi bud شکلکشکلکشکلک

fatima:مرسییییییییییییییی خانمی که وقت میزاری و میای اینجا مطالب مارو میخونی
اره من این اهنگو خیلی دوس میدارم
بازم ممنونم بوسسسسسسسسسسس


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    لینک
    درج پیوند
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 70
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 104
  • بازدید سال : 1,843
  • بازدید کلی : 31,953